مزایای لبخند زدن+ چکار کنم همیشه لبخند بزنیم؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مزایای لبخند زدن+ چکار کنم همیشه لبخند بزنیم؟
نوشته شده در سه شنبه 2 ارديبهشت 1399
بازدید : 148
نویسنده : مهرو

مزایای اصلی لبخند زدن:
1. تأثیر بر سلامت جسمی
طبق تحقیقات دانشگاه کانزاس ، لبخند به کاهش استرس و کاهش ضربان قلب کمک می کند. شرکت کنندگان در این مطالعه که لبخند زدند و یا حتی وانمود کردند که لبخند می زنند ، سطح قلب پایین تری داشتند بعد از بهبودی از وقایع استرس زا. دفعه دیگر که استرس را تجربه می کنید ، فقط یک چهره لبخند بزنید تا نه تنها بر روحیه شما بلکه در سلامت جسمی نیز تأثیر مثبت بگذارد.

همچنین در یک مطالعه دیگر نشان داده شده است که لبخند زدن و خندیدن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. خنده سروتونین و اندروفین را آزاد می کند. که مسئول خوشبختی هستند تحقیقات نشان می دهد که آنها سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و سموم بدن را از بدن ما آزاد می کنند. همچنین ، افرادی که خوشحال هستند ، کمتر بیمار هستند و افرادی که زیاد می خندند ، هضم بهتری نیز دارند.
اثر همان است که ما وانمود می کنیم بخندیم یا لبخند بزنیم یا نه ، تأثیر آن بر سلامت روحی و جسمی ما یکسان است.

2. اثرات آن بر سلامت روان
یک لبخند می تواند به شما در بلند کردن روحیه کمک کند ، حتی اگر اجباری باشد.
به دلیل شناخت تجسم یافته ، لبخند سیگنالی به مغز شما می فرستد که اتفاق خوبی رخ می دهد. لبخند نشانه ذهن است که طنز یا شادی در حال آمدن است و مغز ما با ایجاد احساس تطبیق در بدن ما نسبت به آن واکنش نشان می دهد. به این ترتیب احساس بهتر و شادتری می کنیم!
همچنین ، هرچه بیشتر لبخند بزنید ، روحیه خود را بالا می برد ، بیشتر به فکر کردن افکار مثبت می انجامید زیرا مغز شما به ذهنهای مثبت باز می گردد و شروع به ایجاد الگوهای تفکر مثبت می کند.

لبخند زدن به فرد لبخند سخت نیست زیرا لبخند مسری است. هرچه بیشتر به دیگران لبخند بزنید ، آنها به شما لبخند می زنند. در حقیقت ، 50٪ مردم لبخند می زنند. محققان دانشگاه اوپسالا اظهار داشتند که اخم کردن به کسی که لبخند می زند بسیار دشوار است. بنابراین تصور کنید که همه در خانه ، محل کار خود لبخند می زنند و فضای مثبت ایجاد می کنند. همه چیز فقط با یک لبخند شروع می شود ، لبخند شما!

همانطور که توسط این مطالعه از دانشگاه ایالتی پن ارائه شده ، افرادی که لبخند می زنند ، دوستانه ، دوست داشتنی و حتی شایسته تر به حساب می آیند. بنابراین ، دفعه بعد که به یک جلسه کاری می روید ، حتما لبخند بزنید! همچنین ، یک لبخند صورت را بلند می کند و مطالعات ثابت کرده است که یک لبخند باعث می شود افراد به طور متوسط ​​3 سال جوان تر به نظر برسند. لبخند یک عامل جذابیت است ، زیرا ما را نیز نزدیک تر و جذاب تر می کند.

فرمول خوشبختی: حداقل 20 دقیقه در روز بخندید. 40 بار در روز لبخند بزنید.
ما اغلب این ادعا را می شنویم که کودکان لبخند می زنند خیلی بیشتر از بزرگسالان. کودک در روز بیش از 300 بار می خندد ، در حالی که بزرگسالان کمتر از 20 بار در روز لبخند می زنند ، در مقایسه با یک فرد 40 ساله که روزانه فقط 4 بار لبخند می زند.

آزمایش انجام شده توسط دکتر رابرت هولدن معروف به "روانشناس خوشبختی" نشان می دهد که ما فقط با لبخند زدن و خندیدن می توانیم سطح شادی خود را تغییر دهیم. بیماران وی پس از گذشت یک ماه از لبخند زدن و خندیدن بیشتر احساس خوشبختی کردند. دکتر هولدن پیشنهاد می کند که حداقل 20 دقیقه در روز لبخند بزنیم یا بخندیم. همچنین اگر روزی 40 بار لبخند بزنیم سطح شادی را افزایش می دهیم و افسردگی را حل می کنیم.

از این 9 روش اثبات شده برای لبخند زدن بیشتر و فوراً احساس شادتر استفاده کنید:

1. صبح لبخند بزنید


فقط 60 ثانیه صرف یک لبخند زیبا کنید. حرکت را شروع می کند! بعد از گذشت تنها یک دقیقه از لبخند اجباری ، شما احساس خوشبختی می کنید و افکار مثبت و شادتری را تحریک می کنید و این باعث می شود در طول روز احساس بهتری داشته باشید. و چه راه عالی برای شروع روز!
2. به کسی که دوستش دارید فکر کنید


افکار ما در بیان و نگرش صورت ما تأثیر می گذارد. اگر به یک شخص فکر کنید ، شما عاشق آن هستید و کسی که شما را دوست دارد به عقب برگردد ، همین حالا که به شما نزدیک می شود ، احساس خوشایندی ایجاد خواهید کرد و لبخند درونی ایجاد می کنید. این حالت روحیه شما را بالا می برد و افراد اطراف شما نیز متوجه آن می شوند. همانطور که از تحقیقات NLP پیشنهاد شده است ، لبخند درونی شما را جذاب تر و نزدیک تر می کند. حداقل اینگونه است که افراد دیگر در مورد شما چه فکر می کنند.

3. با استفاده از یک آینه به خودتان لبخند بزنید


یک لبخند حتی وقتی خودمان را لبخند می زنیم بسیار قدرتمند است. دکتر ریتزو لبخند زدن به خودتان را در آینه توصیه می کند زیرا باعث تحریک نورون های آینه ما می شود ، در صورت احساس اضطراب و تقویت روحیه می تواند به ما در آرامش و دوباره مرکز کردن کمک کند!

4- لبخند به غریبه ها بزنید


یک حلقه مثبت و خندان ایجاد می کند! با ایجاد یک پوزخند زیبا ، احساس بهتری خواهید داشت و سایر افراد نیز احساس بهتری می کنند و بعد دوباره احساس خوبی می کنید! لبخند مسری ، و ما تمایل به آینه سازی از چهره افراد! بسیاری از مردم به شما لبخند می زنند و محیط مطلوبی را ایجاد می کنند. در بالای آن ، شما دوستانه ، جذاب و حتی شایسته تر ظاهر خواهید شد!

5. یادآوری شکلک را در همه جا قرار دهید


McLenna حرفه ای NLP پیشنهاد می کند یادآوری های زیادی را در مکان های مختلف اطراف دفتر و خانه خود قرار دهید تا به شما کمک کند لبخند بزنید...

5. یادآوری شکلک را در همه جا قرار دهید


McLenna حرفه ای NLP پیشنهاد می کند یادآوری های زیادی را در مکان های مختلف اطراف دفتر و خانه خود انجام دهید تا به شما کمک کند در طول روز بارها لبخند بزنید. شما می توانید نقاط قرمز و یا بعد از آن را با صورت خندان قرار دهید. بنابراین هر بار که آن را می بینید ، باید لبخند بزنید!

6. تصاویر مثبتی را که باعث لبخند زدن شما می شود ، قرار دهید


عکس های عزیزانتان ، عکس هایی از مردم که لبخند می زنند؛ عکس از تعطیلات سرگرم کننده ، کارت های تولد ، پاداش و دستاوردهای خود را. تقریباً در مورد هر چیزی قرار دهید که فوراً با یک حرکت چشم ساده لبخند بر لب شما بگذارد!

7. یوگا خنده


این نوعی یوگا است که شامل خندیدن به تمرینات بدن و ذهن است. یوگا خنده روشی سرگرم کننده برای لبخند زدن و خندیدن بیشتر در طول روز فقط با اعمال ساده و ساده است. فیلم های سرگرم کننده زیادی وجود دارد که می توانید پیدا کنید


8- به زمانی که بسیار شاد و شاد بودید فکر کنید


با چشمان بسته بنشینید و آرام بگیرید. یک صفحه بزرگ را در مقابل خود تصویر کنید و شروع به بازی کردن فیلم مورد علاقه خود کنید: تعطیلاتی که گرفتید ، شب با بهترین های شما ، تاریخ شیرین یا زمان اتفاق خنده دار. وقتی در ذهن خود واقعه را مشاهده کردید که چشمانتان بسته است ، احساساتی را که در زمان رویداد تجربه کرده اید ، احساس کنید ، بوها را بو کنید ، رنگ ها را به وضوح مشاهده کنید. آن تصاویر و احساسات را نگه دارید. هرچه بیشتر به این فکر کنید ، بیشتر شما را در همان روحیه شاد قرار می دهد!

9. نمایش های مورد علاقه خود را بازی کنید


من عاشق تماشای نمایش های کمدی به عنوان Friends هستم ، چطور با مادر شما ، دو و نیم مرد ، خانواده مدرن آشنا شدم ، زیرا هر بار که هر یک از این قسمت ها را می بینم ، خیلی سخت می خندم ، که قطعاً روحیه من را روشن می کند!

 5 کار که موجب پرورش کودکان موفق می شود

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: